Czego wymaga od zawodników droga do celu po zwycięstwo?

W najnowszej kampanii promującej odzież żeglarską marka Helly Hansen zaprasza nas do obejrzenia video, w którym zawodnicy teamu American Magic dzielą się swoimi doświadczeniami z drogi po zwycięstwo w Pucharze Ameryki.

Aby walczyć o najstarszy międzynarodowy żeglarski puchar, wymaga się od siebie pełnego zaangażowania. Odporność i determinacja, aby mieć coraz lepsze sportowe rezultaty każdego dnia.

Zespół zmierzył się z jednym z najbardziej wyzwań stawianych przez sport, wywracając się i niemal tonąc podczas kwalifikacyjnych zawodów w 2021 roku. “Być odpornym na te wspomnienie i podchodzić do kolejnego startu myśląc ‘OK, wstanę i zawalczę jutro ponownie’, to właśnie decyduje o profesjonalizmie w tej grze,” wyjaśnia Andrew Campbell, z teamu technicznego American Magic.

“Poprzez kampanię “What It Takes” naszym celem było wrócenie uwagi na profesjonalistów, którzy naprawdę przekraczają granice swoich możliwości, aby osiągnąć sportowe cele,” mówi Joumana Løvstad, dyrektor marketingu w Helly Hansen. “Rozwijanie produktów, które pozwalają żeglarzom osiągać najlepsze wyniki, nie było małym wyzwaniem, ale to zawsze ich pasja inspiruje nasz zespół projektowy. Nie mamy wątpliwości, że American Magic wyposażamy w to, co potrzebne, aby wygrać America’s Cup i z niecierpliwością czekamy, aby ich kibicować w nadchodzących regatach.”

American Magic będzie rywalizować w nadchodzących regatach Americas Cup w sierpniu w Barcelonie.

Aby śledzić drogę po zwycięstwo American Magic lub dowiedzieć się więcej o kampanii, odwiedź www.hellyhansen.com.

O Helly Hansen:

Założona w 1877 roku, w Norwegii, marka Helly Hansen wciąż ulepsza swoją profesjonalną odzież, która ochrania ludzkie życie i pozwala czerpać z niego radość.

Dzięki doświadczeniu czerpanemu z życia i pracy w najsurowszych warunkach naszej planety, firma stworzyła długą listę innowacji rynkowych, między innymi pierwszy elastyczny, wodoodporny materiał, który powstał ponad 140 lat temu. Kolejne przełomowe odkrycie to pierwszy materiał typu polar stworzony przez Helly Hansen w latach 60., a także stworzoną w latach 70. pierwszą linię technicznej bielizny termoaktywnej, wykonanej w technologii LIFA® Stay Dry. Firma jest też autorem wielokrotnie nagradzanego systemu H2Flow, pozwalającego na regulację temperatury ciała w dzieży technicznej.

Helly Hansen to światowy lider zarówno w produkcji odzieży żeglarskiej, narciarskiej oraz roboczej. Odzież narciarską od Helly Hansen nosi ponad 55 000 profesjonalnych narciarzy reprezentacji olimpijskich, reprezentacji narodowych i profesjonalni instruktorzy i przewodnicy w ponad 200 ośrodkach i kurortach narciarskich. Odzież wierzchnia, bielizna termiczna, odzież miejska, obuwie są sprzedawane w ponad 40 krajach i cieszą się zaufaniem entuzjastów sportu i outdooru na całym świecie.

Aby dowiedzieć się więcej o nowej kolekcji Helly Hansen, zapraszamy na stronę www.HellyHansen.com.

Czytaj więcej o produktach Helly Hansen:

Nowa kurtka Helly Hansen Foil X Jacket, żeglarstwo na wysokich obrotach!
Stylowa Praktyczność: Nowa modułowa odzież przeciwdeszczowa 3 w 1 Helly Hansen
Helly Hansen w trosce o oceany.
Helly Hansen Sailsafe. Bezpieczeństwo i komfort nawet w ekstremalnych warunkach
Nowa kurtka Helly Hansen Newport Coastal Jacket
Helly Hansen – Na ekstremalne zimno – Sailing Arctic Parka
Nowa kamizelka Helly Hansen Rider Foil Race Jacket

Sponsorem tego artykułu jest firma Helly Hansen

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz
Twoje imię

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.