Wszyscy uwielbiamy wodę, a silnik do napędzania jacht, to nieodłączny element w naszych przygodach. BRP, amerykański producent silników marki Evinrude, w czerwcu 2015 roku zapoczątkował nową erę silników zaburtowych. Zaprezentował innowacyjną nowość, która do dziś nie znalazła godnego rywala. Silnik Evinrude połączył przeciwieństwa – ekologię i moc.

Dwusuwowe silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa – Evinrude E-TEC G2 wytwarzają 75% mniej spalin, mają zwiększony o 30% moment obrotowy i 15% mniejsze zużycie paliwa niż analogiczne silniki czterosuwowe. Nie mówiąc już o wyglądzie – po prostu wyglądają obłędnie!

Ale jak można ulepszyć coś, co jest bardzo dobre? Dać wybór mocy!

Początkowo technologia G2 była dostępna w silnikach o dużej mocy. Jednak od sezonu 2019 marka Evinrude, będąca liderem w tym segmencie motorów zaburtowych, zdecydowała się wprowadzić na rynek nowe modele E-TEC G2 o mniejszych mocach 115 – 150KM. Mają one wiele innowacyjnych rozwiązań, jak inteligentny system trymu, zintegrowane dynamiczne wspomaganie układu sterowania, czy funkcję winteryzacji -automatyczne przygotowywanie do użytku w warunkach zimowych.

Silnik zaburtowy Evinrude

Naturalną przewagą bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach dwusuwowych jest bardzo szybko osiągany maksymalny moment obrotowy, ponieważ każdy suw dostarcza moc silnikowi. Mimo zwiększonego momentu obrotowego nowy Evinrude G2 jest również bardziej ekologiczny. Innowacyjny proces spalania PurePower wytwarza najniższą emisję spalin wśród dostępnych na rynku silników zaburtowych w tym zakresie mocy. W porównaniu z innymi silnikami emisja spalin została zmniejszona aż o 75%.

Firma BRP wprowadziła jeszcze jedną nowość, na którą nie zdecydował się dotychczas żaden inny producent silników zaburtowych. Nowy Evinrude E-TEC G2 posiada wyjątkową gwarancję 5-5-5:

  • 5-letnia gwarancja Evinrude na silnik
  • 5-letnia gwarancja antykorozyjna Evinrude
  • 5 lat lub 500 godzin bez konieczności dokonywania przeglądu serwisowego (zalecana jest tylko konserwacja i sprawdzenie stanu silnika po sezonie)

Poza tym, napędy są proste w obsłudze, nawet dla początkujących motorowodniaków. Nie wymagają docierania. Wszystkie kable wychodzące z silnika przebiegają wewnątrz jednej obudowy (porządek na rufie). A dzięki wymiennym bocznym panelom możemy dopasować kolor napędu do koloru każdej łodzi.

Najnowsze modele 115 H.O., 140 KM i 150 KM podnoszą poprzeczkę w segmencie silników zaburtowych średniej mocy, wyróżniając się trzycylindrowym blokiem i układem bezpośredniego wtrysku paliwa.

Silniki Evinrude na rok 2020 wyróżniają się także odświeżonym wyglądem i stylistyką. Wszystkie modele z serii E-TEC G2 dostępne są w wysokiej jakości wykończeniu kolorystycznym. Nabywcy mogą wybrać silniki z ramą w kolorze białym lub grafitowym, a także dwie nowe śruby.

Zainteresowany? Zapraszamy po szczegóły i listę punktów sprzedaży.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz
Twoje imię

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.